The Office
Tento uznávaný sitcom na motivy oceňované stejnojmenné britské komedie je vyprávěn objektivem štábu filmových dokumentaristů a je plný klepů, žertíků, romantiky a všeobecné ztřeštěnosti v papírenské společnosti Dunder Mifflin ve Scrantonu v Pensylvánii. Pokud jste někdy nenáviděli svého šéfa, svou práci nebo obojí, pak budete tento seriál milovat.
Andy se postaví do čela své rodiny, která se ocitla v nouzi - hostuje Jack Coleman („Heroes“).