akční a dobrodružný, sci-fi
Zlé Impérium padlo, ale imperiální vojevůdci jsou roztroušeni po celé galaxii i nadále. Nově vznikající Republika se snaží ochránit vše, za co povstání bojovalo, a proto si vyžádala pomoc legendárního mandalorianského lovce odměn Dina Djarina (Pedro Pascal) a jeho mladého učedníka Grogua.