Shardlake
Píše se rok 1536. Když je právník Matthew Shardlake lordem Thomasem Cromwellem poslán, aby prošetřil vraždu v odlehlém klášteře ve Scarnsea, obrátí se mu život vzhůru nohama. V klášteře bují faleš a korupce a brzy se ukáže, že tato vražda nebyla první. Shardlake je obestřen pavučinou lží a ohrožena je nejenom jeho pověst, ale taky jeho život. Tento detektivní seriál byl natočen na motivy oblíbených detektivek z období Tudorovců napsaných C. J. Sansomem.
Shardlake se vydává do Scarnsea, aby prošetřil brutální vraždu v odlehlém klášteře.
Shardlake se dozví o šokujícím obvinění, které pro něj znamená nebezpečí a inkriminuje Cromwella.
Další smrt dovede Shardlakea k hrůznému odhalení a změní směr celého vyšetřování.
Shardlake pocítí Cromwellův hněv, ale vrací se do kláštera a doufá, že konečně odhalí pravdu.