Očima Tammy Faye
Film Očima Tammy Faye je o vzestupu, pádu a vykoupení televangelistky Tammy F. Bakkerové. V 70. a 80. letech 20. století vybudovala největší náboženskou televizní společnost a zábavní park. Konec přišel s rivaly, finančními nesrovnalostmi a skandálem.
Film Očima Tammy Faye nabízí zasvěcený pohled na neobyčejný vzestup, pád a vykoupení televangelistky Tammy Faye Bakkerové (Jessica Chastainová). V 70. a 80. letech 20. století dokázali Tammy Faye a její manžel Jim Bakker (Andrew Garfield) ze skromných začátků vybudovat největší náboženskou televizní společnost a zábavní park na světě. Zpočátku byli za šíření lásky, soucitu a blahobytu uznáváni. Tammy Faye se proslavila svými výraznými řasami, výstředním zpěvem a ochotou milovat lidi bez ohledu na jejich společenské postavení. Netrvalo však dlouho a finanční nesrovnalosti, intrikující rivalové a skandál jejich pečlivě vybudované impérium zničily. Očima Tammy Faye režíroval Michael Showalter, scénář napsal Abe Sylvia a hraje v něm i Cherry Jonesová a Vincent D’Onofrio.