Vítejte ve Wrexhamu
Rob McElhenney a Ryan Reynolds vedou fotbalový klub Wrexham a snaží se vytvořit příběh outsidera, kterému by svět mohl fandit. Tento dokumentární seriál sleduje od Hollywoodu až po Wales jejich rychlokurz klubového vlastnictví a propletené osudy týmu a města.