Emergence
Policejní šéfka se ujme malého dítěte nalezeného u místa záhadné nehody, které si nepamatuje, co se stalo. Vyšetřování ji vtáhne do spiknutí, které je větší, než si kdy dokázala představit, a v centru všeho dění je identita dítěte.