Stalo se v Montaně
Soukromí detektivové Cassie Dewellová a Cody Hoyt spojí síly s Codyho odcizenou ženou a bývalou policistkou Jenny Hoytovou a vydají se pátrat po dvou sestrách unesených řidičem kamionu na odlehlé silnici v Montaně. Když zjistí, že nejde o jediné dívky, které v této oblasti zmizely, pustí se do boje s časem, aby zabijáka zastavili, než zmizí další žena.