Terror at the Mall
V září roku 2013 zaútočila somálská teroristická skupina aš-Šabáb, napojená na al-Káidu, na obchodní dům v Keni. Více než 100 bezpečnostních kamer nahrávalo útok od začátku do konce a vytvořilo tak unikátní vizuální záznam.