drama, horor
Zadie, nezávislá floristka, trpí myomy a tělo se začíná vymykat její kontrole. Když se objeví vysněná pracovní příležitost, musí nemoc otevřeně přijmout a hledat pomoc dřív, než převezme kontrolu nad její budoucností, vztahem i kariérou.
Zadie je nezávislá floristka, která v soukromí trpí myomy, a přesto chce posunout kariéru na další úroveň. Když se objeví vysněná pracovní příležitost, hledá pomoc, aby získala kontrolu nad proměňujícím se tělem; hrozí ale, že nežádoucí výrůstky zcela ovlivní její život.