The Simpsons Yule Log
Do Springfieldu přichází sváteční čas, tak se chopte Ohnivého Vočka (vaječného koňaku) a zachumlejte se do deky u virtuálního krbu se svojí nejoblíbenější televizní rodinkou. Sváteční nostalgie.