Blind Revenge
Sir Paul, význačný spisovatel, jenž oslepl při děsivé nehodě, zaměstná přívětivou Jane Ryderovou jako své oči, když se vrací na místa své minulosti a pracuje na svém zamýšleném posledním díle. Jane se zdá ideální: atraktivní, inteligentní, nedotčená výstřednostmi svého zaměstnavatele. Postupně si však uvědomujeme, že má jiné úmysly.