The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor
Celosvětově úspěšná série Mumie se vrací a v dalším dobrodružství „Mumie: Hrob Dračího císaře“ se děj přesouvá do Asie. Brendan Fraser je zpátky jako dobrodruh Rick O'Connell a utká se se vzkříšeným císařem Hanem (superhvězda Jet Li). Jejich epická cesta začíná v katakombách starověké Číny a zavede je až do mrazivých Himálají.