EXODUS: Bohové a králové
Uznávaný režisér Ridley Scott oživuje epický příběh Mojžíše (Christian Bale), který se postaví síle říše a povstane proti egyptskému faraonovi.
Od uznávaného režiséra Ridleyho Scotta přichází EXODUS: Bohové a králové, epický příběh o troufalé odvaze jednoho muže, který se postavil impériu. Toto velkolepé dobrodružství přináší nový život do příběhu Mojžíše (Christian Bale), který se vzepře faraonu Ramsesovi (Joel Edgerton) a vydá se se 400 000 otroky na monumentální útěk z Egypta.