Obi-Wan Kenobi
Za nadvlády Galaktického impéria se bývalý mistr Jedi Obi-Wan Kenobi vydává na klíčovou misi.
Když začnou agenti Impéria představovat nové riziko, je Obi-Wan Kenobi nucen opustit svůj úkryt.