Star Wars: Vadná várka
V epické závěrečné řadě poznává Várka své hranice, když se snaží shledat s Omegou. Ta však čelí vlastním útrapám ve vzdálené imperiální vědecké laboratoři. Rozříštěná skupina, na niž se valí hrozby ze všech stran, musí hledat nečekané spojence, podnikat nebezpečné mise a využít vše, co se dozvěděla, aby se osvobodila od Impéria.