dokumentární, hudební
SUGA ze světoznámé skupiny BTS pracuje na novém albu. Vydává se na cestu, aby našel svůj příběh, který chce vyprávět skrze hudbu. V průběhu komunikuje s umělci z různých měst po celém světě.
Min Yunki, který měl spoustu obav a snů, se ve svých osmadvaceti letech prosadil jako světoznámý umělec SUGA ze skupiny BTS. Poté, co po sobě zanechal jedinečný odkaz díky svému přirozenému talentu, tvrdé práci a vynikajícímu úspěchu, pracuje na sólovém albu jako Agust D a vydává se na cestu za odhalováním nových příběhů. Od Las Vegas, Malibu, San Francisca a Tokia až po Čchunčchon, Pchjongčchang a Soul se SUGA vydává na cestu za znovunalezením svého snu.