Neil Young: In Performance
Tento dokument se zabývá legendární hudbou Neila Younga se zaměřením na jeho ikonickou spolupráci s kapelou Crazy Horse. Díky vzácným záběrům z koncertu z roku 1986 nabízí úžasný pohled na umělcovu sólovou kariéru a jeho trvalý vliv na svět rokenrolu.