Big Boys Gone Bananas!*
Poté, co jeho film Bananas!* odhalil soudní spor proti společnosti Dole, čelí filmař Fredrik Gertten nové výzvě. Když je film stažen z festivalu a on se ocitá pod hrozbami právních kroků, proměňuje se jeho život v napínavý thriller, kde bojuje za svobodu slova proti mocné korporaci snažící se ho umlčet.