Bananas!*
Juan „Accidentes“ Dominguez, houževnatý právník, se postaví proti korporátnímu gigantu Dole Food. Zastupuje dvanáct nikaragujských dělníků na banánových plantážích, kteří byli údajně sterilizováni zakázaným pesticidem. Tento napínavý dokument sleduje soudní bitvu s vysokými sázkami a klade otázku, zda spravedlnost může zvítězit nad obrovskou mocí.