dokumentární, přírodopisný
Poznejte Afriku objektivem fotografa přírody, který je uchvácen jejím jedinečným půvabem. Tento dokument oslavuje živou krajinu, divokou zvěř a každodenní rytmus kontinentu a upouští od senzacechtivosti, aby zachytil krásu jeho barev, světla a vůní.