The Fox and the Hound 2
Tod a Copper k sobě stále patří jako rub a líc jedné mince. Když však Copper dostane šanci v potrhlé zpívající smečce zatoulaných psů, je jejich čistokrevné přátelství podrobeno těžké zkoušce.