Já, Victor
Seriál sleduje nového studenta střední školy Creekwood Victora na jeho vlastní cestě sebepoznání, kdy čelí problémům doma, přizpůsobuje se novému městu a bojuje se svou sexuální orientací. Když se mu zdá, že je toho na něj příliš, obrátí se na Simona, aby mu pomohl zvládnout vzestupy a pády střední školy.
Victor se snaží vyřešit následky způsobené milostným trojúhelníkem. Mia pořádá večírek.
Rodiče vedou Victora do kostela přívětivého vůči gayům a představují mu vzrušujícího nového přítele.
Victor se snaží pomoct spolužákovi s nepřiznanou orientací. Mie nečekaně volá její otec.