The Story of the Animated Drawing
Walt Disney vypráví o historii animace, počínaje J. Stuartem Blacktonem a jeho Humorous Phases of Funny Faces z roku 1906. Zmiňuje se také o Gertie the Dinosaur (Režie: Winsor McCay). Disneyho „dvorní“ skladatel Oliver Wallace, který dříve doprovázel němé filmy hrou na varhany v kinech, znovu vytvořil scénu s animovaným klaunem Koko.