Pat XO
Pat Summittová, nejúspěšnější trenérka vysokoškolského basketbalu, 18. 4. 2012 šokovala sportovní svět, když ukončila kariéru. Šířily se zvěsti o ranném nástupu Alzheimerovy choroby a Pat a její syn Tyler se i s touto výzvou popasovali s elegancí, humorem a společně. „Pat XO“ vypráví tento jedinečný příběh skrze lidi, co Pat znají nejlépe.
Sledujte pozoruhodný příběh Pat Summittové, nejúspěšnější trenérky vysokoškolského basketbalu v historii. Tento syrový, autentický portrét vezme kameru z rukou filmařů a předá ji těm, kdo znají Pat nejlépe. Patin syn Tyler, který je i hlavním vypravěčem, spoluhráčky, trenéři a obdivovatelé jako Peyton Manning a Kenny Chesney nám poskytnou vlastní pohled na ženu, které nezáleželo jen na vítězství, ale i na úspěchu hráček a její univerzity.