Last Call
Anikó Kárpáti je 61 let. Tohle je její poslední den v Budapešti. Doufá v lepší život u dceřiny rodiny v zahraničí. Nejdřív ale musí přetnout pouta, která ji vážou k Maďarsku. Anikó vyráží na šílenou výpravu městem, ale na konci zběsilého dne musí čelit tomu, co si pro ni život připravil, i všemu, co opustí.