Noc v muzeu: Kahmunrah znovu povstává
Ve filmu „Noc v muzeu: Kahmunrah znovu povstává” jde Nick Daley v otcových stopách coby noční hlídač v americkém Přírodopisném muzeu a je proto obeznámen se starobylou deskou, díky které po západu slunce vše v muzeu ožívá. Když ale unikne šílený panovník Kahmunrah, je to právě Nick, kdo musí muzeum zachránit jednou provždy.
„Noc v muzeu: Kahmunrah znovu povstává” je zbrusu nové animované dobrodružství, založené na licenci k oblíbenému filmu. Letní brigáda v roli nočního hlídače v americkém Přírodopisném muzeu by byla náročná pro každého středoškoláka, nejen pro Nicky Daleyho. Ten jde ale naštěstí v otcových stopách a je proto obeznámen se starobylou deskou, díky které po západu slunce vše v muzeu ožívá. A tak tam s radostí potkává své staré přátele, včetně Teddyho, Sacagawei a Rexík. Když ale unikne šílený panovník Kahmunrah, který plánuje otevřít egyptské záhrobí a vypustit ven Vojska mrtvých, je to právě Nick, kdo musí vyšinutého vladaře zastavit a zachránit muzeum jednou provždy.