Ibiza Occidente
V srdci Hollywoodu elektronické hudby se nachází Ibiza, kde hudebníci, dýdžejové a promotéři vytvářejí propracovanou zábavní scénu. Prostřednictvím „devíti a půl hudebních příběhů“ film nabízí pohled do tohoto pulzujícího světa a zkoumá témata zábavy, sexu a svobody. Ibiza slouží jako kulisa i múza, kde se hudba prolíná s životními příběhy.