Alleen Eline
Sociální fyzioterapeutka Eline má novou práci. Je to jedna z jejích pacientek, Joy. Eline začíná stále více zajímat Lars, Joyin otec, podnikatel, který se zdá být více zaujatý svou obchodní kariérou než Joyiným uzdravením.