Magulínci
Vydejte se s malými průzkumníky Darlym a Loomisem na tábor pro kouzelné bytosti na fantastickém ostrově. Od vrcholku Zpívající hory až po hlubiny Nekonečné jeskyně je každý den čekají nové výzvy a neuvěřitelná dobrodružství. Z jejich příběhů se rodí nové legendy a oni zjišťují, že největší odměnou je bavit se a táhnout za jeden provaz se všemi kamarády.