Disney Junior Ariel: Malá mořská víla
„Ariel“ od Disney Junior je hudební dobrodružný seriál pro předškoláky o Ariel, malé mořské víle, která se učí využívat sílu svého hlasu k tomu, aby promluvila, zpívala a dělala vlny.
„Ariel“ od Disney Junior je hudební dobrodružný seriál pro předškoláky o Ariel, malé mořské víle, která se učí využívat sílu svého hlasu k tomu, aby promluvila, zpívala a dělala vlny. A když to udělá, může změnit svět! Plná dobře známých postav z filmu, jako jsou Sebastian a Šupinka, ale i vzrušujících nových postav, „Ariel“ od Disney Junior je zasazena do zářivých vod Karibiku a oslavuje karibskou kulturu skrze hudbu, jídlo, módu, jazyk i folklor.