dokumentární série
Průlomové zkoumání jedné z nejslavnějších psychologických studií odhaluje dosud neznámé pravdy a dlouho utajovaná vyprávění.
Průlomový pohled na jednu z nejznámějších psychologických studií v historii líčený z vlastní zkušenosti zúčastněných vězňů a dozorců, z nichž mnozí mluví na kameru úplně poprvé. Jejich svědectví vrhá nové světlo na motivy odpovědného člověka, dr. Philipa Zimbarda, a zabývá se hlubšími otázkami lidské povahy a síly perspektivy.