Fantastická čtyřka
Mladý génius vybuduje s pomocí přátel a kolegů portál do jiné dimenze. Dojde však k nehodě, při které jeden z nich, Victor, uvázne na neznámé planetě, zatímco ostatní se změní a získají nadpřirozené schopnosti. O čtyři roky později se vrací zmutovaný zloduch Victor a ostatní musí odložit své spory stranou, aby ho jako Fantastická čtyřka zastavili.