Kladivouni zblízka s Bertiem Gregorym
Bertie se vydává do Mexika zmapovat nebezpečnou migraci jednoho z nejikoničtějších mořských predátorů: žraloka kladivouna.
V mexických vodách Tichého oceánu pátrá Bertie Gregory po jednom z nejikoničtějších mořských predátorů: žraloku kladivounovi. Kdysi hojná populace těchto žraloků dramaticky klesla a jejich pozorování je stále vzácnější. Bertie zjišťuje, co za jejich úbytkem stojí a jakou naději pro budoucnost představují chráněné vody. Jeho cesta vrcholí vzácným a nezapomenutelným setkáním, které vrhá světlo na budoucnost jednoho z nejslavnějších žraloků světa.