Everybody Happy
Úspěšný komik Ralph Hartman čelí tichému nepříteli – vlastnímu vnitřnímu kritikovi, který ohrožuje jeho kariéru i život. Během náročného turné balancuje na hraně vyhoření, dokud nepotká Lauru – ženu, která rozumí jeho zápasu a může být klíčem k záchraně.