dospívání, animovaný
La Luna je nadčasový příběh o mladém chlapci, který dospívá za těch nejzvláštnějších okolností. Dnes večer ho tatínek a dědeček poprvé berou do práce. Na staré dřevěné lodi veslují daleko na moře, a když je pevnina z dohledu, zastaví se a čekají. Na malého chlapce čeká velké překvapení, když zjistí, že jeho rodina se zabývá tou nejneobvyklejší prací. Má následovat příkladu svého tatínka, nebo dědečka? Dokáže si najít vlastní cestu uprostřed jejich protichůdných názorů a starých tradic?