Hitlerovi mladiství zabijáci
Na jaře 1944 se proti spojeneckým silám postavilo asi 20 000 nacistických teenagerů. Navzdory své nezkušenosti rozsévala 12. tanková divize SS na bojišti hrůzu.
Vyrůstali za nacistického režimu. Slíbili, že za Hitlera položí život. Byli to fanatici, kteří se nedali zastavit. Bylo to 20 000 teenagerů, kteří tvořili 12. tankovou divizi SS. Poté, co pronikli do Francie, aby zastavili invazi Spojenců, rozsévali kolem sebe sebou teror a zkázu. Tento příběh nám vyprávějí historické kolorované archivy a hrstka pamětníků.