Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje
Když mladý farmář Luke Skywalker zachytí nouzové volání zajaté princezny Leii, dostává se do galaxie plné dobrodružství. To ho přiměje vydat se na odvážnou misi s cílem zachránit ji ze spárů Dartha Vadera a zlého Impéria.
Luke Skywalker se vydává na cestu, která změní galaxii ve Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje. Devatenáct let po vzniku Impéria je Luke vržen do boje Povstalecké aliance, když se setká s Obi-Wanem Kenobim, který léta žil v ústraní na pouštní planetě Tatooine. Obi-Wan zahájí Lukův výcvik Jediho a Luke se k němu připojí při odvážné misi, jejímž cílem je zachránit krásnou vůdkyni Povstalců princeznu Leiu ze spárů Dartha Vadera a zlého Impéria. Obsahuje scény s vyobrazením tabákových výrobků.