Znamení
M. Night Shyamalan představuje příběh venkovské rodiny Hessových, kteří zjistí, že přímo za jejich domem se objevil v kukuřici obrovský kruh. Graham Hess (Mel Gibson) se dozvídá, že kruhy v obilí a kukuřici jsou znamením mimozemšťanů.
Scénárista a režisér M. Night Shyamalan představuje příběh venkovské rodiny Hessových. Jednoho dne se členové rodiny probudí a zjistí, že přímo za jejich domem se v kukuřici objevil obrovský kruh. Graham Hess (Mel Gibson) se dozvídá, že kruhy v obilí a kukuřici jsou znamením mimozemšťanů. S rostoucím strachem sleduje televizní zprávy, které informují o tom, že znamení se rychle objevují po celém světě. Znamení je emocemi nabitý příběh o venkovské rodině, která musí čelit hrozbě smrti a mimozemské invazi.