Přijmi pandu: Jak se natáčel film Proměna
Přijmi pandu: Jak se natáčel film Proměna je celovečerní dokumentární film o týmu složeném ze samých žen, které stály u kormidla při vzniku původního snímku studia Pixar Proměna. Prostřednictvím zákulisních záběrů, které sledují kroky režisérky Domee Shi a jejího užšího týmu, vrhá tento příběh světlo na silné profesní i osobní cesty, přes které doputoval tento neuvěřitelně vtipný a hluboce procítěný příběh plný momentů, ve kterých se určitě zhlédnete, na vaše obrazovky.