Ratatouille
Roztomilý potkan Remy se touží stát vyhlášeným francouzským šéfkuchařem. A přestože jeho rodina nemá pro jeho sen pochopení a radí mu, aby se spokojil s životem hlodavce, Remy se nevzdá a spolu s mladíkem Linguinim svůj sen uskuteční.