Amazing Spider-Man 2
Být Spider-Man je skvělé, ale má to i svou odvrácenou stranu: pouze Spider-Man může ochránit své spoluobčany z New Yorku před hrozivými padouchy, kteří ohrožují město. S příchodem Electra se Peter musí postavit nepříteli, který je mnohem mocnější než on. A když se vrací jeho starý přítel Harry Osborn, Peter si uvědomuje, že všichni jeho nepřátelé mají jedno společné: OsCorp.