The Sinfluencer of Soho
Jak Anna Sorokinová, známá jako „švindlířka ze Soho“, fascinovala svět a dokázala namluvit bohaté newyorské smetánce, že je německou dědičkou impéria v hodnotě několika milionů dolarů.