Ant-Man and the Wasp: Quantumania
Superhrdinští parťáci Scott Lang a Hope Van Dyneová pokračují v dobrodružstvích jako Ant-Man a Wasp. Společně s Hopeinými rodiči Hankem Pymem a Janet Van Dyneovou a Scottovou dcerou Cassie Langovou prozkoumávají kvantovou říši, setkávají se s podivnými tvory a vydávají se za dobrodružstvím, které je posune za hranice toho, co považovali za možné.