Dveře dokořán
Sexy a žhavý příběh o nesourodé skupině Londýňanů, které spojuje řada vloupání a jedna vášnivá aférka.
Dva velmi odlišné Londýňany svede dohromady řada loupeží, která je vtáhne do nečekané, vášnivé a zakázané aférky, hrozící, že zničí životy všech kolem nich.