Moulin Rouge!
Nicole Kidman a Ewan McGregor hrají hlavní role v tomto vášnivém, tragickém milostném příběhu na pozadí fantastického světa pařížského nočního života, který natočil režisér Baz Luhrmann.
Když je idealistický básník (Ewan McGregor) vtažen do temného fantastického podsvětí pařížského kabaretu Moulin Rouge, najde v něm zchátralé, avšak okouzlující útočiště plné sexu, drog a elektřiny. V tomto tragickém milostném příběhu režiséra Baze Luhrmanna se také vášnivě zamiluje do nejlépe placené hvězdy podniku (Nicole Kidman), která je zároveň nejslavnější kurtizánou města.