Dobrý ročník
Russell Crowe hraje úspěšného bankéře, jehož život se změní, když zdědí vinařství a odcestuje do Francie, kde se setká se vzpomínkami z dětství a krásnou ženou.
Londýnský obchodník s dluhopisy zdědí zámek v Provence, který hodlá neprodleně prodat. Po návštěvě svého nového majetku ale návrat do městského života odkládá, když se zamiluje do okouzlující Francouzky, zaplete se do sporu o vlastnictví s nově nalezeným bratrancem a odhalí spiknutí svého farmáře, který chce prodat báječné víno, jež na pozemku tajně vyrábí.