Dámská jízda
V této zábavné, dobrodružné komedii musí impulzivní snílek (Amy Schumer) a její přespříliš opatrná matka (Goldie Hawn) spojit síly, aby přežily, když se jejich dovolená začne hroutit.
V této kultovní komedii hrají Amy Schumer a Goldie Hawn! Impulzivní Emily Middleton (Schumer), poté, co ji přítel opustí v předvečer jejich exotické dovolené, přesvědčí svou ultra-opatrnou maminku Lindu (Hawn), aby s ní odcestovala do ráje. Když se výlet neočekávaně zvrhne, toto naprosto odlišné duo matky s dcerou musí při útěku před šokujícím dobrodružstvím, do kterého se dostaly, spolupracovat.