Taxi
Queen Latifah je nejrychlejší taxikářka v New Yorku, jejíž schopnosti za volantem a vytuněné auto pomohou horlivému policistovi v utajení (Jimmy Fallon) dopadnout gang bankovních lupiček.
Belle Williamsová (Queen Latifah) jezdí s větrem o závod. Ve svém vytuněném taxíku se řítí ulicemi New Yorku a má pověst nejrychlejšího newyorkského taxikáře. Taxikaření je pro ni jen profesní odbočkou v cestě za jejím skutečným snem: Belle chce být šampionkou v oboru závodních aut. Je na dobré cestě, dokud se nesetká s horlivým policistou Andym Washburnem (Jimmy Fallon), jehož schopnostem pracovat v utajení se vyrovná pouze jeho totální neschopnost za volantem. Washburn, který se na okrsku ocitl v nemilosti, je v patách gangu krásných brazilských bankovních lupiček v čele s Vanessou (Gisele Bündchen). Washburn bez řidičáku ve snaze dopadnout vychytralou podvodnici Vanessu a její tým přesvědčí Belle, aby mu pomohla s pronásledováním. Belle smí jezdit jakoukoliv rychlostí a porušovat jakýkoliv zákon. Policista bez auta a taxikářka, co miluje rychlost — nejnepravděpodobnější parťáci v New Yorku — rozehrávají s lupičkami rychlou hru na kočku a myš.