Agenta WC-40 čeká zatím nejtěžší mise: musí zastavit zlého generála Rancora - dříve, než zničí svět.
V této šokující komedii se divák setká se směsicí dobrodružství a humoru, ze které vzejde nekonečný příval smíchu. Komik stříbrného plátna Leslie Nielsen hraje komického Agenta WC-40, kterého Agentura naláká zpět do služby. Společně s Agentkou 3.14 je vyslán na jeho zatím nejobtížnější misi, která má za cíl zastavit generála Rancora - dříve, než zničí svět. Agent WC-40 je bláznivou komedií, u které se budete válet smíchy.