Deuce Bigalow: Dobrej striptér
Deuce potřebuje zoufale vydělat peníze, aby mohl zaplatit škody, které napáchal v přepychové vile jednoho ze svých bohatých klientů. A tak se rozhodne, že změní profesi a začne se věnovat nejstaršímu řemeslu na světě.
Bláznivý komediální hit s Robem Schneiderem v jeho nejvtipnější roli. Profesionální čistič akvárií, Deuce (Schneider) potřebuje zoufale vydělat peníze, aby mohl zaplatit škody, které napáchal v přepychové vile jednoho ze svých bohatých klientů. Legrace začíná ve chvíli, kdy se Deuce rozhodne, že změní profesi a začne se věnovat nejstaršímu řemeslu na světě a nabídne všem ženám ochotným zaplatit služby profesionálního milence. Divoká sexy komedie která vás potěší, pobaví a rozesměje jako žádná předtím!